Säännöt

Kässämessut netissä on virtuaalinen tapahtuma Facebookissa 25.-27.9.2020.

Tapahtuma alkaa perjantaina klo 12 ja päättyy sunnuntaina klo 24.

Tapahtumassa saa myydä käsityötarvikkeita sekä Suomessa valmistettuja käsityötuotteita.

Tapahtuman järjestää Virtual Events Finland Oy (y-tunnus 3155823-4).

Verkkosivu: www.kässämessutnetissä.fi
Facebook-sivu: www.facebook.com/kassamessutnetissa/
Messuhalli-ryhmä: www.facebook.com/groups/1619583168180775/

Kysymykset tulee lähettää [email protected]

Osallistuminen

Messupassi ostetaan Kässämessut netissä -verkkosivustolta. Perusmessupassin hinta on 99 € + alv, Plusmessupassin 149 € + alv ja Supermessupassin 299 € + alv.

Ilmoittautuminen alkaa 11.9. klo 12 ja päättyy 23.9. klo 24, tai kun paikat on myyty loppuun.

Osallistuvilla yrityksillä tulee olla y-tunnus.

Ilman osallistumismaksua tapahtumaan ei saa osallistua eikä ladata kuvia kansioihin.

Tietojen toimittaminen

Osallistumismaksun oston yhteydessä tai sen jälkeen yritys täyttää tietonsa verkkosivulle. Järjestäjät voivat tarkistaa tiedot ennen niiden julkaisua. Yritys tarkistaa tietonsa itse niiden julkaisun jälkeen ja tekee myös mahdolliset korjaukset itse.

Järjestäjillä on oikeus korjata ja muokata tietoja, mikäli niissä on ilmeisiä virheitä tai sääntöjä tai hyviä tapoja rikkovaa sisältöä.

Samoja tietoja käytetään myös yrityksen esittelynä Facebook-sivulla.

Tapahtuman toimintaperiaate

Mukana olevat yritykset jaetaan tuotteiden mukaan eri tuoteryhmiin. Tuoteryhmät esitellään verkkosivulla ja Messuhalli-ryhmässä, joissa asiakkaat voivat selata yrityksiä. Facebook-sivulla markkinoidaan ryhmää ja pyritään houkuttelemaan ihmisiä verkkosivulle ja ryhmään.

Tuoteryhmät

Yritykset voivat ilmoittaa itsensä 1–3 tuoteryhmään. Plus- ja Supermessupassien ostajat voivat valita 6 tuoteryhmää.
Tuoteryhmät:

  • Aikuisten vaatteet
  • Askartelu- ja taidetarvikkeet
  • Asusteet ja kengät
  • Kankaat ja ompelutarvikkeet
  • Keittiö ja kattaus
  • Kestotuotteet ja maskit
  • Kortit, printit ja taide
  • Korut
  • Kosmetiikka ja hygienia
  • Ohjeet, kaavat ja kirjat
  • Langat, kuteet ja lankatyötarvikkeet
  • Lasten vaatteet ja tarvikkeet
  • Laukut, kukkarot ja pussukat
  • Muut tuotteet
  • Sauna ja siistiminen
  • Sisustus

Mikäli jokin yritys tai tuote on selvästi väärässä tuoteryhmässä, järjestäjillä on oikeus poistaa se etukäteen varoittamatta.

Verkkosivut

Verkkosivuilla yritykset ovat esillä tuoteryhmittäin ja aakkosittain. Jokaisesta yrityksestä on esittelyteksti, logo, 1–3 kuvaa sekä linkit yrityksen verkkosivuille ja sosiaalisen median sivuille. Jokainen yritys täyttää itse omat tietonsa lomakkeelle paikan ostamisen jälkeen ja korjaa niitä itse tarvittaessa myöhemmin.

Messuhalli-ryhmä

Tuoteryhmät ovat FB-ryhmässä albumeita. (Löytyvät Kuvat-valikon takaa.)

Jokaiseen valitsemaansa tuoteryhmään eli albumiin yritys saa laittaa yhden pääkuvan. Yritys lataa kuvat albumeihin itse perjantaina 25.9., klo 12 mennessä. Pääkuvan tulee olla neliö ja siinä kannattaa olla yrityksen logo tai esimerkiksi verkkosivun osoite. Pääkuvaa saa kommentoida tekstillä, kuvilla tai videoilla tapahtuman aikana. Kommenteissa ei kuitenkaan saa järjestää arvontaa tai muuten vastaavasti kehottaa asiakkaita kommentoimaan niitä. Kommenteissa tulee olla myös uutta sisältöä, pelkät nosto-tyyppiset kommentit ovat kiellettyjä. Pääkuvan saa vaihtaa tapahtuman aikana huoltoaikoina.

Pääkuvien siirtely albumeissa on kiellettyä. Mikäli järjestäjät huomaavat kuvien siirtelyä, siirretyt kuvat siirretään albumin viimeisiksi, tai toistuvasta siirtelystä poistetaan ilman varoitusta.

Lisäksi jokainen yritys saa ladata Messuhalli-ryhmään videon perjantaina 25.9. tai seinän huoltoaikoina. Videon tulee olla uusi, aiemmissa tapahtumissa julkaisematon, mielellään työnäytös- tai ohjetyyppinen.

Messuhalli-ryhmään tulee päivittäin vaihtuva Arvonta-ketju, johon jokainen yritys saa lisätä kommenttina linkin omaan kilpailuunsa. Huom! Kilpailuun ei voi osallistua kommentoimalla postausta, koska muuten ryhmän seinä täyttyy niihin liittyvistä kommenteista. Ryhmässä ei ole sallittua järjestää muita arvontoja tai ilmoittaa niistä muuten.

Tapahtuman jälkeen maanantaina yritys poistaa tarjouksensa pääkuvien kommenteista. Muun sisällön saa jättää. Jokainen yritys saa myös lisätä Kiitos-kansioon kiitos-kuvan.

Facebook-sivu

Kässämessujen Facebook-sivulla jaetaan esittelyt yrityksistä ennen tapahtumaa. Esittelytekstit ja kuvat poimitaan verkkosivuille toimitetuista tiedoista. Esittelyt julkaistaan järjestäjien valitsemassa järjestyksessä, eikä järjestystä julkaista etukäteen eikä julkaisusta tiedoteta erikseen. Esittely julkaistaan niistä yrityksistä, jotka täyttävät tietonsa verkkosivuille viimeistään 23.9.

Markkinointi

Jokainen osallistuva yritys sitoutuu markkinoimaan tapahtumaa kokonaisuutena vähintään yhden somepostauksen verran.

Voit myös postata Instagramissa kuvia #mukanakässämessuillanetissä ja storyja @kassamessutnetissa. Repostaamme niitä valintamme mukaan tapahtuman tilille.

HUOM! Älä luo omalle yrityksellesi omaa tapahtumaa Kässämessuista. Se aiheuttaa huomattavan sekaannusvaaran ja on ehdottomasti kielletty!

Tilaajan velvollisuudet

Näytteilleasettajan tulee tutustua huolellisesti tapahtuman sääntöihin ja huolehtia niiden noudattamisesta.

Järjestäjällä on oikeus perua näytteilleasettajapassi yritykseltä, joka ei täytä sääntöjen mukaisia vaatimuksia. Mikäli yritys rikkoo tapahtuman sääntöjä tietoisesti tai toistuvasti, järjestäjällä on oikeus perua osallistuminen ennen messuja tai niiden aikana, jolloin maksua ei palauteta.

Jokainen osallistuja on vastuussa toimittamansa aineiston oikeellisuudesta ja julkaisuluvista.

Peruutusehdot ja järjestäjien vastuu

Osallistumista ei voi perua eikä maksua palauteta, vaikka yritys estyisi osallistumasta tapahtumaan.

Järjestäjät eivät voi vaikuttaa Facebookin toimintaan tai tietoliikenneyhteyksien toimimiseen. Niiden toimimattomuuden aiheuttamia vahinkoja ei hyvitetä osallistujille.

Jokainen osallistuja vastaa itse omasta myynnistään, tilausten vastaanottamisesta ja toimittamisesta. Järjestäjä ei ole osallinen osallistujayritysten ja asiakkaiden välisessä kaupankäynnissä eikä ota kantaa mahdollisiin erimielisyyksiin osallistujayritysten ja asiakkaiden välillä.

23

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email